Deepaljee Ellepola und Anusha Athukorala

Abteilung für Archäologie von Sri Lanka

Deepaljee Ellepola (links) und Anusha Atukorale (rechts)

1. Einführung

නුවරඑළිය දිස්ති‍්‍රක්කයේ, හඟුරන්කෙත ප‍්‍රාදේශිය ලේකම් කොට්ඨාශයේ, මාදන්වල ගමේ පිහිටි මාදන්වල රජමහා විහාරය ඓතිහාසික හා පුරාවිද්‍යාත්මක වශයෙන් වැදගත් වන විහාරයකි. මෙම විහාරස්ථානයට අයත් පුස්තකාලයේ තැන්පත් කර ඇති පුස්කොළ පොත් පිළිබඳව කරන ලද අධ්‍යයන තුළින් වාර්තා තරන ලද තොරතුරු මෙම මාතෘකාව යටතේ ඉදිරිපත් කර ඇත. මාදන්වල විහාරස්ථානයට අයත් අධ්‍යයනය කරන ලද මෙම පුස්කොළ පොත් විවිධ විෂය කේෂත‍්‍රයන් යටතේ හඳුනා ගත හැකි විය. ආගමික, කෘෂි කර්මාන්තයට අයත් පොත්, ඉතිහාස පොත්, වෛද්‍ය විද්‍යාව, නැකැත් හා ජ්‍යෙතිශ්‍ය විද්‍යාව ආදිය මෙම පුස්කොළ පොත් අතර විය. ඒ අතරින් කිසිවක් නොලියන ලද එහෙත් ලිවිමට සුදානම් කර ඇති Pusgeḍiya නමින් හඳුන්වන පොත් කිහිපයක්ම වාර්තා විම ද වැදගත් සාධකයක් ලෙස සැලකිය හැකි ය.

මෙම ස්ථානයේ දී සිදු කරන ලද පුස්කොළ පොත් අධ්‍යනයෙන් විෂය කේෂත‍්‍රය හඳුනා ගැනිමට අමතරව කරුණු කිහිපයක් කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන ලදි. පුස්කොළ ලේඛන ලිවීම ප‍්‍රගුණ කළ යුතු ශිල්පයක් මෙන්ම සංයමයෙන් කළ යුතු කාර්යයක් ද වේ. එමගින් අවශ්‍ය ලේඛන ලිවීම පහසු වේ. අදාළ විෂය කරුණු කළමනාකරණය මෙම ලේඛන කලාවට ආවේණික වූ ලේඛන රීතින් පිළිබඳ අවබෝධය හා පුරුදුපුහුණු වීම, සුගම ලෙස පුස්කොළ ලේඛන ලිවීමට වැදගත් සාධක වේ. එම නිසා පුස්කොළ පොත් ලියු ලේඛකයින් පිළිබඳ දැනුවත් වෙමින් (වගු අංක 1හි සඳහන් පරිදි ඒ ඒ පොත් ලියු ලේඛකයින්ගේ තොරතුරු ඇතුළු කර ඇත.) පුස්කොළ පොත් ලියු කාලය සහ සමහර අවස්ථාවල දී ලියු ලේඛකයාට බරපැන් දරා ලබා ගත් අවස්ථා ද මෙම පර්යේෂණයේ දී හඳුනා ගත හැකි විය. පුස්කොළ පොතක අඩංගු පත් ඉරු සංඛ්‍යාව, භාෂාව, පැවැත්ම මෙන්ම පුස්කොළ පොතේ ආරක්ෂාවට යොදා ඇති පොත් කම්බය ද අධ්‍යයනය කරන ලදි. එම කම්බා සහ පොත, පොත් ලණුව තද වීමට යොදන සකියාව සකස් කිරිම සම්බන්ධව ද කරුණු වාර්තා කර ඇත. මෙම පොත් පිළිබඳ කරුණු වාර්තා කිරිමේ දී ඒවායෙහි දිග, පළළ, උස, බර මෙන්ම පත්ඉරු සංඛ්‍යාව ආදියෙහි විස්තරය ද ඇතුළු කර ඇත. පොතට යොදන කම්බය සකස් කර ඇත්තේ කෙසේද සහ ඒවාට යොදා ගත් මාධ්‍ය, සැරසිලි මෝස්තර පිළිබඳව ද කරුණු සඳහන් වේ. න-ස්පර්ශනීය උරුමයක් වශයෙන් ද වැදගත් වන්නා වූ මෙම පොත්වල අභ්‍යන්තරයේ සඳහන් කරුණු වලට අමතරව පත්ඉරු මත අඳින ලද විශේෂ සහ දුර්ලභ වශයෙන් වාර්තා වන විවිධ චිත‍්‍ර සටහන් විශාල ප‍්‍රමාණයක් වාර්තා කිරිමට හැකි වීම මෙම අධ්‍යයනය සාර්ථක කර ගැනිමට ඉවහල් වු බව පෙනේ. (වාර්තා කරන පුස්කොළ පොත්වල විස්තර ඇතුළත් කොටස සකස් කරන ලද වගුව වගු අංක 1 ලෙස ඉදිරිපත් කර ඇත).

(Bitte beachten Sie, dass dieses Foto von http://amazinglanka.com/ extrahiert wurde)

2. Zugang

මාදන්වල විහාරයේ පුස්කොළ ලේඛන අධය්‍යනයෙන් වාර්තා කරන ලද තොරතුරු විමර්ශනය කිරිමට පෙර සඳහන් කිරිමට පෙර මෙකී කලාව පිළිබඳ මුලික හඳුනා ගැනිමක් සහ ප‍්‍රවිශ්ඨයක් ලබා ගැනිමේ දී එහි ඉතිහාස සහ විකාශනය පිළිබඳ සඳහන් කළ යුතු වේ. අතිීතයේ පටන් වර්තමානය දක්වා ලිවීමට ගන්නා ලේඛන ද්‍රව්‍යයක් ලෙස පුස්කොළ මාධ්‍ය හඳුනාගත හැකි ය. ඝර්ම කලාපීය රටක් වශයෙන් ශි‍්‍ර ලංකාවේ බහුලව වැඩෙන තල ගසේ ගොබය ලේඛනයට සුදුසු පරිදි සකස් කර ලිවීමට භාවිත කිරිම ලංකාවේ ලේඛන ඉතිහාසයේ සන්ධිස්ථානයක් ලෙස සැළකේ. කි‍්‍රස්තු වර්ෂ 16 වැනි සියවසේ පෘතුගීසින් කඩදාසි හඳුන්වා දුන් නමුදු එම කාලවකවානුව තුළ දී ද පුස්කොළ ලේඛන භාවිත විය (දීපාංජනී 2009:51). ශත වර්ෂ ගණනක් අඛණ්ඩව ලංකාවේ ලේඛන මාධ්‍යයක් වශයෙන් පුස්කොළ භාවිත වු බවට සාධක ඇත. පුස්කොළ ලේඛන සම්ප‍්‍රදායේ ඉතිහාසය කි‍්‍රස්තු පූර්ව යුගයේ ආරම්භ වන්නට ඇතැයි සැළකේ. මිහිඳු හිමියන්ගේ ලංකාගමනයෙන් පසු මෙරට බුදුුදහම ප‍්‍රචලිත වීමත්, ඉන්පසු සංඝමිත්තා තෙරණිය සමඟ පැමිණි විවිධ ශිල්පින්ගේ ශිල්පශාස්ත‍්‍ර දැනුම ලංකාවේ විමධ්‍යගත විමත් නිසා එම දැනුම් සම්භාරය ලේඛන ගත කිරිමේ සම්ප‍්‍රදායය කි‍්‍රස්තු පූර්ව යුගයේ මුල් කාලයේ සිට ආරම්භ වු බව පෙනේ (ද සිල්වා, ඔස්ටින් සි.එම්. 221:1969).

In den Gipstexten verfasste Schriften enthalten Artikel über religiöse, nicht-religiöse, kulturelle, soziale Informationen usw. Die Ursprünge der alten Ursprünge und Ursprünge der Oyster-Aufzeichnungen wurden entwickelt. In diesen Dokumenten steht das Wissen über persönliche Informationen im Zusammenhang. Der kulturelle Kontext, der Zeitraum, der Kontext und der gesicherte soziale Kontext waren weiterhin der Nutzen und die entsprechende Nachfrage. Es gab auch Nutzen und Nachfrage nach Gipsdokumenten. Daher ist es ein historischer Vorfall, der als Registrierung der orientalischen Volkskunst bekannt ist und durch die oystolischen Dokumente geprägt wurde. Es ist ein wichtiger Meilenstein in der Geschichte des Schreibens. Der andere wichtige Punkt ist die Umwandlung von Blattdünger in Inschriften.

දැනට ලෝකයේ පැරණිම පුස්කොළ හඳුනාගෙන ඇත්තේ කි‍්‍රස්තු පූර්ව 2 වැනි සියවසට අයත් මධ්‍යයම ආසියාවෙන් ලැබුණු පුස්කොළ පොතකි. ලංකාවේ පැරණි පුස්කොළ පොත කි‍්‍රස්තු වර්ෂ 13 වැනි සියවසට අයත් බව හඳුනාගෙන ඇත (විමලරත්න 1989:52) මෙරට සෑම ප‍්‍රදේශයකම මෙන්ම විදේශියන් සතුව විවිධ විෂයන්ට අයත් පුස්කොළ පොත් 75,000ක් පමණ වෙතැයි සැළකේ. මෙයින් 95% පමණ 18, 19 වන සියවස් තුළ ලියන ලදැයි සිතීමට සාධක ඇතත් ප‍්‍රමාණවත් පුස්කොළපොත් ප‍්‍රමාණයක් 20 වැනි සියවස කාලයට අයත් යැයි සැළකේ. 18 වැනි සියවසට පෙර ලියන ලද පුස්කොළ පොත් හමුවන්නේ විරල වශයෙනි. ගම්පල හා කෝට්ටේ රාජධානි පැවති කාලයේ ලියන ලද පුස්කොළ පොත් කිහිපයක් වාර්තා වන නමුත් කි‍්‍රස්තු වර්ෂ 13 වැනි සියවස ලියන ලදැයි සැළකිය හැකි පුස්කොළ පොත් 4ක් දැනට හඳුනාගෙන ඇත (ප‍්‍රනාන්දු 1985ː146). භාෂා ලක්ෂණ හා ලිවීමේ ශෛලිය, අනුව දැනට ලංකාවෙන් හමු වු පැරණිම පුස්කොළ පොත් මෙම පොත් ලෙස වාග් විද්‍යාඥයින් හඳුනා ගෙන ඇත. අනුරාධපුර හා පොළොන්නරුව යුගය දක්වා සහ ඉන්පසු යුගවල ලියන ලද පැරණි පුස්කොල පොත් කිසිවක් මෙතෙක් වාර්තා වි නොමැත.

Die Praxis des Gipsschreibens variiert abhängig von der Umgebung. Wissen, Kultur und Umwelt sind einem Netzwerk verbunden und beeinflussen direkt und indirekt das Wissen und den Austausch von Wissen in der ökologischen Vielfalt des Landes. Diese Tatsachen gelten auch für die Tradition des Gipsschreibens. Beim Studium dieser Künste sollte das Studium nicht nur als religiös, sondern auch als kulturell betrachtet werden.

උරුමය ස්පර්ශනිය න-ස්පර්ශනිය ලෙස වර්ග කළ හැකි ය. එහි දි යම්කිසි දෙයක් විසන්ධි කොට නිර්වචනය කර එය සන්දර්භයක් තුළ තබා එය නිර්මාණය වුයේ කෙසේ ද පිළිබදව අධ්‍යයන වේ. පුස්කොළ ලේඛන ද එලෙස අධ්‍යයනය කළ යුතු අතර එය වැදගත් අවස්ථාවක් ලෙස සැළකිය හැකි ය. තල කොළ එක්ව ගත් කළ පුස්කොළ මිටියක් ලෙස දෘශ්‍යමාන වුවද විශාල සන්දර්භයක් තුළ පවතින එකක් ලෙස මෙකී ලේඛන හඳුුනා ගැනේ. ඓතිහාසික යුගය, මුල් ඓතිහාසික යුගය, මධ්‍ය ඓතිහාසික යුගය, අපර ඓතිහාසික යුගය, ලෙස වර්ග කරමින් තාක්ෂණය, කලාව, චිත‍්‍ර, කැටයම් ආදි නිර්මාණය විම තුළින් ද්වීතියිික සංස්කෘතින් නිර්මාණය වී පවතී. පුස්කොළ ලේඛන සන්දර්භගත කරවීම ඊට සමගාමිව ඉතිහාසය අධ්‍යනය කිරිම මෙම පර්යේෂණයෙන් සිදු වීම වැදගත් වේ.

Kontamination des oth-berührten Erbgutes in den Wanddokumenten. Daher hat sich der Kontext von kultureller, sozialer Vernetzung und sozialer Vernetzung auf lange Sicht im Kontext dieses Kontextes entwickelt. Es ist wichtig, dass solche Studien Archäologen, Naturschützern und Archäologen helfen, ausgebildet zu werden. Statuten für die Erhaltung dieser Dokumente. Dies bietet auch die Möglichkeit, diese Dokumente durch sie zu schützen.

ජන කොට්ඨාශය, ස්වභාව ධර්මය, ඉතිහාසය, පුරාවිද්‍යාව, මනුෂ්‍ය පැවැත්ම, තිරසාරත්වය සහ අනන්‍යතාව පිළිබඳව පුස්කොළ ලේඛන වල ඇත. න-ස්පර්ශනිය උරුමය සම්බන්ධව ජන කොට්ඨාස ප‍්‍රතිරූපනය වන බව ද කිය වේ. මෙහි දීි මෙම උරුමයන් හී ඇතුළාන්තය පිළිිබඳ අධ්‍යයන කොට පරිච්ඡේද කිරීිමත් බෙහෝ පාරම්පරික කරුණු එළි දැක්විමත් මෙමඟින් සිදු කිරීිම වැදගත් වේ. සංස්කෘතිය යනු සැකසිමයි. පුරාවිද්‍යාවේ දී සිදු වන්නේ සාමුහික දැනුම සෙවිමයි. එයට ඉතිහාසගත සිදුවීම් හා මෙවැනි ලිඛිත පුරාවස්තුන්ද එකතු කර ගත හැකි ය.

3. Rezension

පුස්කොළ ලේඛන සම්ප‍්‍රදාය අවකාශයන්ගේ පුළුල් කිරිමට විධිමත් හා නොවිධිමත් ක‍්‍රම තුළින් අවකාශය සැලසෙන පර්යේෂණ ක‍්‍රමයකි. ඒ අනුව මාදන්වල විහාරයේ පුස්තකාලය සතු මෙම පුස්කොළ පොත් එකතුවේ අධ්‍යයන කර අනාවරණය කර ගත් කරුණු රැසකි. සමස්තයක් වශයෙන් වාර්තා කරන ලද පොත් ප‍්‍රමාණය 57කි. එම පුස්කොළ පොත් 57ම විවිධ පැතිකඩ ඔස්සේ විශ්ලේෂණය කර ඇති අතර පොත් පහත පරිදි වර්ග කරන ලදි.

  1. Augenheilkunde Bücher
  2. Literarische Bücher
  3. වෛද්‍ය විද්‍යාවට අයත් පුස්කොළ පොත්
  4. ජ්‍යෙතිශ්‍ය විද්‍යාවට අයත් පුස්කොළ පොත්
  5. Oboe Bücher mit sozialen und kulturellen Fakten
  6. Andere Bücher

Hier ist eine große Anzahl von Sutren unter den Eulenbüchern geschrieben, die religiöse und literarische Fakten enthalten. es Brahmajala und Sedipatthana-Sutren Es war meist erkennbar. Literarische Kategorie Jatak Bücher und Samhaaram Es war möglich, die am meisten geschriebenen zu identifizieren.

පුස්කොළ පොත්වල පරිමාණයන් කෙරෙහි අදහස් දැක්විමේ දී සෑම පොතක්ම සෙන්ටි මීටර් 30ට වඩා දිගින් යුක්ත ය. එවැනි ප‍්‍රමාණයට පත්ඉරු සැකසීම ඉතා අසිරු කාර්යයකි. සෑම පත්ඉරුවක්ම දිගින් වැඩිවන තරමට ගොනු කළ හැකි විෂය කරුණු පෘථුල ය. එමෙන්ම සෑම ආගමික කරුණක් සඳහන් පොත්වල පළල සෙන්ටි මීටර් 2ට වඩා වැඩි ය. පත්ඉරුවක පළල සකස්වන්නේ තලගොබයේ ඇති ප‍්‍රමාණයට නිසා පත්ඉරුවට සකස් කිරිමට ගත් තල ගොබය සශි‍්‍රක තත්වයේ තිබෙන්නට ඇති බව නිගමනය කළ හැකි ය. ආගමික පොත් රචනා කිරිමේ දි පළල් පත්ඉරු භාවිත කිරිම බොහෝ අවස්ථාවල දී හඳුනා ගත හැකි ය. වෙද පොත් කිහිපයක්ම සෙන්ටි මීටර් 0.5 සහ 2 ආකාර විය. වෛද්‍ය විද්‍යාවට අයත් පුස්කොළ පොත්, අත් බෙහෙත් සහ වට්ටෝරු ලෙසත් ඒවා රැගෙන යාමේ පහසුවත් නිසා කුඩා පත්ඉරු යොදා ගැනිමෙන් පොත් නිමවනු ලබයි. පුස්කොළ පොත්වල උස සඳහන් කිරිමේ දී යොදා ගත් පත්ඉරු ප‍්‍රමාණයට අනුව වෙනස් වේ. වැඩිම උස සහිත පොත ලෙස වාර්තා වුයේ පුජාවලියයි. පත් ඉරු සංඛ්‍යාව 503ක් වන අතර උස සෙන්ටි මීටර් 20 කි.

මෙම පොත්වල අභ්‍යන්තරව සඳහන් කරුණු කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරීමේ දී ලියන ලද භාෂාව, අක්ෂරවල ප‍්‍රමාණය, අක්ෂර වර්ගය, කාලය, ලියන ලද්දේ කවුරුන් විසින් ද බරපැන් දැරූ පිරිස, පුස්කොළ ලේඛන රීතින් අනුගමනය කිරිම සහ පත්ඉරුවල ඇති චිත‍්‍ර සටහන් ද වේ. පුස්කොළ ලේඛන ලිවීමේ දී අක්ෂර ශෛලින් කිහිපයක්ම වේ. ගජාක්ෂර. සිංහාක්ෂර, හංසාක්ෂර, කාකාක්ෂර යන මේවා අතරින් වැඩි වශයෙන් සිංහාක්ෂර, ගජාක්ෂර මෙන්ම හංස අකුරුවලින් ලියන ලද පොත් වාර්තා විය. අකුරු මධ්‍යම ප‍්‍රමාණයෙන් යුක්ත ය. ආගමික පුස්කොළ පොත් බහුතර ප‍්‍රමාණයක් පාලි භාෂාවෙන් ද අනෙකුත් පොත් සිංහල භාෂාවෙන් ලියා ඇකි අතර ඇතැම් පොත් ගද්‍ය සහ පද්‍ය ශෛලිය අනුගමනය කර ඇත. පුස්කොළ ලේඛන ලිවීමේ දී ලේඛන රීතියට අයත් වන කාලය සහ කතෘ සඳහන් කිරීිම සිදු වේ. මෙහි දි එම කරුණු මුල් පත්ඉරුවේ හෝ අවසන් පත්ඉරුවේ සඳහන් කිරීම සිදු වේ. මෙම පුස්කොළ පොත්වල ද මුල හෝ අග පත්ඉරුවල ලියන ලද කර්තෘ, බරපැන් දරා පූජා කළ පිරිස මෙන්ම කාලය ද සඳහන් කර ඇති අවස්ථා වාර්තා විය. මෙහි දී විශේෂයෙන් හඳුුනාගත හැකි කරුණක් වුයේ ආගමික කාණ්ඩයට අයත් පුස්කොළ පොත් රචනා කර ඇත්තේ භික්ෂුන් වහන්සේලා විසින් බවයි. මාදන්වල විහාරය වර්තමානයේ පිරිවෙනක් ලෙස ප‍්‍රකට ය. එසේම අතීතයේ පටන් එසේ පැවති බවට සාධකයක් මෙවැනි කරුණු තුළින් හඳුනාගත හැකි වේ. මෙහි දී මාදන්වල පිරිවෙනේ නේවාසික භික්ෂුන් වහන්සේලා විසින් පොත් ලියා ඇති බවට පුස්කොළ ලේඛන තුළ අඩංගු කරුණු තුළින් සාධක ලැබෙන අතර එම භික්ෂුන් වහන්සේලාට බර පැන් දරා ලබා ගෙන මෙකී විහාරයට පුජා කළ බව සඳහන් වේ. එයින් ඉහත සඳහන් කළ සාධකයන් මෙම කරුණු තවදුරටත් සනාථ කරනු ලබයි (වගු අංක 1). භික්ෂුන් වහන්සේලාට අමතරව ගිහි පිරිස ද පුස්කොළ පොත් ලියා ඇති අතර බර පැන් දරා පුජා කළ බවට තොරතුරු වාර්තා විය.

Der Autor der Bücher der Bücher der Medizin und Astrologie wird nicht erwähnt. Es kann als besonders angesehen werden. Da diese oft traditionell und traditionell sind, scheint es, dass sie nicht versucht haben, den Autor zu erwähnen und zu verbergen. Die Zeit ist mit dem Herausgeber der Austernkarte. Dies gilt auch als eine Regel des Östrusschreibens. Durch die Zeitbestimmung kann das Alter der Bevölkerung bestimmt werden. Chronologisches Diagramm der Krebse, c. Verwenden Sie den gleichen Tag und die gleiche Zeit wie die Lita oder Sinhala-Methode oder die Awakening-Methode. Es wurde berichtet, dass alle aufgezeichneten Flugblätter von 18 und 19 Jahrhunderten waren. Neben der Zeit des Schreibens wurde auch die Opferzeit erwähnt. In einigen Fällen kann die Zeit basierend auf anderen Aspekten des Buches bestimmt werden. Es gab eine Zeitspanne zwischen den Büchern der Bücher und der Zeit des Buches. Zum Beispiel wurden Münzen über Jahrhunderte als VOC-Münzbücher verwendet und konnten im Laufe der Jahre identifiziert werden.

මෙම පොත් එකතුවේ හිස් පුස්කොළ පොත් කිහිපයක්ම වාර්තා විය. මේවා පුස්ගෙඩිය ලෙස හඳුන්වන අතර එදිනෙදා ප‍්‍රයෝජනයට හෝ යථා කාලයේ ලිවීමට පෙර සුදානම් කර සකස් කරන ලද ඒවා ලෙස සැළකිය හැකි ය. මෙවැනි පොත් බොහෝ ප‍්‍රමාණයක් වාර්තා වී ඇති නිසා භික්ෂුන් වහන්සේලාට අප වර්තමානයේ පොත් පුජා කරන්නා සේ පුජා කරන්නට ඇති බව සැළකිය හැකි ය. ලිවීම මෙම විහාරයේම සිදු කර ඇති බවට සාධක හමුවන නිසා එවැනි කාර්යයක් සිදු වන්නට ඇති බව සඳහන් කළ හැකි ය. පුස්ගෙඩිය මෙම විහාරයට ලැබෙන අනෙක් කරුණ වන්නට ඇත්තේ අතීතයේ කෙනෙකු මිය ගිය පසු හත්දවසේ හෝ තුන්මාසයේ දානයට පුස්ගෙඩියක් පුජා කිරීම සිරිතක් වශයෙන් ද සිදු කර ඇත (ලගමුව 2007:121). එම නිසා මෙකී විහාරස්ථානය අවට ජනයා එවැනි සිරිත් අනුගමනය කරන්නට ඇති බව අනුමාන කළ හැකි ය.

අභ්‍යන්තර කරුණු කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරිමේ දී අනෙක් වැදගත් කරුණ වන්නේ පත්ඉරු මත ඇදි විවිධ වු චිත‍්‍ර සටහන් හා ජ්‍යාමිතික මොස්තරයි. මෙවැනි සටහන් විශාල ප‍්‍රමාණයක් වාර්තා කිරීිමට හැකි විය. චිත‍්‍ර සටහන් භාවිතයට කරුණු කිහිපයක්ම බලපානු ලබයි. අන්තර්ගත විස්තරය කෙටිකර අර්ථය ලබා දීම, යමක් දැක්වීමේ දී කරුණු වැඩිදුරටත් පැහැදිලි කිරීම, සමහර අවස්ථාවල දී කරුණු සැඟවීමට උත්සාහ කිරිම, ව්‍යංගයෙන් කරුණු දැක්වීම හා ඉඩ කළමනාකරණය ආදිය සඳහන් කළ හැකි ය. එසේ සටහන් කරන ලද චිත‍්‍ර ප‍්‍රමාණයක් කොටස් කිහිපයක් යටතේ වර්ග කරන ලදී.

  • Lotusblume Mama
  • Blumenmuster mit verschiedenen geometrischen Formen
  • Verschiedene geometrische Formen
  • Verschiedene Tierbilder der geometrischen Formen
  • Bilder von verschiedenen geometrischen Formen
  • Verschiedene Tierbilder
  • Verschiedene Bäume
  • andere

ලෙස මේවා වර්ග කළ හැකි ය (අංක 1-23 චිත‍්‍ර සටහන්). එම චිත‍්‍ර වැඩි වශයෙන් වාර්තා වුයේ ජ්‍යෙතිශ්‍ය හා නැකැත් ශාස්ත‍්‍රයට අයත් පුස්කොළ පොත්වල සහ වෛද්‍ය විද්‍යාවට අයත් පොත්වලය. සුත‍්‍ර පොත් කිහිපයකම ජ්‍යාමිතික මල් මොස්තර අනර්ගත කර ඇත, සූත‍්‍ර පොත්වල එම සූත‍්‍ර හෝ කරුණු වෙන් කිරිම සඳහා ජ්‍යාමිතික මල් මොස්තර යොදා තිබුුණි. මෙම චිත‍්‍ර තුළින් හඳුනාගත හැකි කරුණු කිහිපයක්ම වේ. මෙහි දී ලිවීමට දන්නා කර්තෘ චිත‍්‍ර ශිල්පියෙකු ද වී ඇත. ඔහු කලාකාරයෙක් ද විය. එමෙන්ම ලේඛන පිළිබඳ මනා නිපුණත්වයෙන් යුත් කෙනෙකු ද විය .

Es gibt einige der wichtigsten Teile des Buches, Eulen. sie Literaturkritiker Booker (Buchcover), Kassetten und Bücher aktivයි. (නූල සහ කවරය අතරට යොදා බොත්තම වැනි දෙයකි). පුස්කොළ පොතක ආරක්ෂාවට අලංකාරයට හා වටිනාකම ලබා දීමට මේවා විශේෂ කොට සළකුණු ලබයි. වාර්තා කරන ලද පොත් වල වැඩි ප‍්‍රමාණයකට දැව මාධ්‍ය උපයෝගී කරගෙන සකස්කරන ලද කම්බා යොදා ඇත. ලාක්ෂාවලින් හැඩකරන ලද සම්ප‍්‍රදායික සැරසිලි මෝස්තර ද යොදා ඇත. ඊට අමතරව ලෝහ මාධ්‍යයෙනන් සකස් කරන ලද කම්බා 1 පමණක් වර්තා විය. (වගු අංක 1) පොත් සකිය සඳහා ඇත්දළ පිත්තල මිශ‍්‍ර ලෝහ,හා විවිධ කාසි වර්ග භාවිත කර ඇති බවට සාධක වාර්තා වි ඇත. සමහර පුස්කොළ පොත්වලට පත්ඉරුවලින්ම පොත් කම්බය යොදා තිබු අතර පොත් කම්බය නොමැති පොත් ද කිහිපයක්ම වාර්තා විය.

Die obige Forschung hat viele Dinge in der Geschichte des Austernschreibens dokumentiert. Das Studium dieser Tradition ist ein Inhalt des historischen, kulturellen, religiösen, politischen, sozialen und kulturellen Erbes. Alle diese Fragen in diesem Land für die Zukunft des geistigen Investitionen angeboten werden. Umweltstudien wurden aufgenommen, Manuskripte auf verschiedene Forscher, Naturschützer und Linguisten können ermutigt werden, sich auf zukünftige Forschung zu konzentrieren.

4. Verbundene Bibliographie

  • Untersuchung von Ellepola, Diaperzhani (2009), der Praxis des Gipsschreibens und seiner inhaltlichen Effekte, Optional, 2 Zone, Abteilung für Archäologie, Universität Peradeniya.
  • Paranavithana KD. (1996), die Ursprünge von Sri Lankas Herkunft, die Evolution, Museen, 4 Wildlife Zone, Abteilung für Nationalmuseen, Colombo.
  • Fernando SCHICKSAL (1953), das Museum der Geschichte der Pulp Fiction im British Museum, Treppe, The Annual Journal der Sinhala Union der Universität von Ceylon, Colombo.
  • Wimalaratne KDJ (1989), Konservierung und Rekonstruktion von Bibliotheksmaterialien, Colombo.
  • De Silva, Austin SHM (1969), die alten srilankischen Texte, Das Studienjahrhundert, 1 Bildungsabteilung, Colombo.
  • Laguaru, Ariya (2007), Sri Lankas Ola-Bücher, Ministerium für kulturelle Angelegenheiten, Colombo.
  • Feldforschung im Madanwala Tempel, 2016

මාදන්වල රජමහා විහාරයේ පුස්කොළ පොත් පිළිබඳ විමර්ශනයෙන් ලබා ගත් දත්ත

Nein. Das Buch in der Broschüre

Name

Maßstab Beschreibung
Länge

(Cm)

Breite

(Cm)

Höhe

(Cm)

Gewicht

(G)

IUT Kreuzung
1 Sutra-Buch (Angam Sutta und Satipatthana Sutta) 43.5 6.1 5.8 819 24 Es ist ein moderner singhalesischer und mittelgroßer Brief. Holzschnur. Die Bordsteinoberfläche ist mit geritzten Textilien verziert, die mit Rot, Gelb und Schwarz verziert sind. Der erste Stich ist geometrisch.
2 Hirnmaske mit PuskaPopatha 48 6.5 3.8 534 141 Ein PalaPark in Pali geschrieben. Die Buchstaben sind mittelgroß. Es ist mit Brennholz. Das Gehäuse ist geometrisch und vielseitig. Gelb und Schwarz. In der Mitte ist der Hut gemacht.
3 Gehirn-Maske-Chirurgie 36 6 13 1.359 468 Geschrieben in Pali. Holzschnur. Geometrische Designs sind mit Linsen verziert. Gelbe und schwarze Farben.

4 Das Beinhaus mit dem Wessonara Jagath 47.7 5.7 3.5 437 44 Dieses Buch ist in Sinhala geschrieben. Schwarz und Rot sind mit Palette und geometrischen Stilen geschmückt.
5 Das Satipatthāna Sutta und das Uyad Sutura Stammbuch 50.3 6 4.4 645 152 Es ist eine Eule, mit Holzdraht und Zeichen verziert. Der Teppich ist gemacht. Die geometrischen Designs bestehen aus 49.
6 Purawanata ist ein Dichter 44.5 5.6 4.7 463 142 Geometrische Diagramme sind auf Papier gezeichnet. Es ist in Pali, einem mittelgroßen Tattoo geschrieben.
7 Sutta Suriodhdagana Sutra 4.5 5.2 0.5 588 64 Das in Pali geschriebene Pali-Sprachbuch ist ein Emblem von Laksha Liwal und einem Paleetti-Design.
8 Rentenbuch 35.5 5.5 9.4 957 211 Dieses Buch, das im 1913-Jahrhundert entstand, ist aus Holz gefertigt. Rote und schwarze Farben sind inert.
9 Pusgeḍiya 44 3 1.179
10 Samhaaram 47.8 5.7 4.8 143 Unbewaffnet. Dieses Buch wurde nicht vervollständigt.
11 Das medizinische Buch 34.5 0.6 4.9 584 112 Diese Lingua-Franchise ist in Sinhala geschrieben. Die Münze der 100-jährigen 1870 wurde als "Active" geprägt.
12 Gehirnformel 42.3 6 3.5 48 Dieses in Pali komponierte Buch ist zeitlos und einfach. Ein Bronzesystem wird verwendet.
13 Sedapyat-Formel 45 5 4 134 Dieses in Pali verfasste Buch ist unproblematisch.
14 Medizin Arzt 34.5 5.5 1.9 12 Holzkonserven mit einfachen Rezepten und Verordnungen.
15 Dhammacakka Sutta Puskalpotha 56.8 5.8 5.5 756 Geschrieben in Pali. Holzschnur. Das rote Pigment ist imprägniert. Ein gelbes Färbungsloch im Loch. Die Linien haben schwarze Linien.
16 Pusgeḍiya 44 5.5 2.4 45 Unbewaffnet. In der Zukunft wurde nichts, was schriftlich gemacht wurde, notwendigerweise geschrieben.
17 Pusgeḍiya 45.8 3.3 1.8 1.017 45 Unbewaffnet. In der Zukunft wurde nichts, was schriftlich gemacht wurde, notwendigerweise geschrieben.
18 Zukunft der Zukunft 37.5 4.5 2 1 084 34 Einfache Holzschnur. Dieses Buch, bestehend aus Pali, steht für mittlere Größe.
19 Medizin und Astrologie 22.5 6.3 11.6 672 78 Geschrieben in Singhalesisch. Zeile 2 ist eine Zeichnung.
20 Sutras Schluck Buch 43.3 0.6 8.1 71 100 Geschrieben am 1893.02.26 Abhayagiri Vihara im Jahr 2012. Suwathugammana Sutta, Brahmasya Sutta, Paticcassamuyaduma Sutta. Die Rückseite ist geometrisch. Dævakambayaki. Dekorative Designs.
21 Jataka Buch 48.4 4.4 3.7 50 Dieses Buch ist in Sinhala geschrieben. Schwarze und rote Farben sind mit dekorativen Verzierungen bestickt.
22 Die Formel für die Substitution 45 6 5.2 561 91 Das Holz ist einfacher Draht. Dieses Buch, bestehend aus Pali, steht für mittlere Größe.
23 Wedda und die Senior Software 31.5 6.6 2.2 65 Becken. In den Dias wurden verschiedene geometrische Muster gezeichnet.
24 Das Gästebuch 31 41.3 5.1 143 In Prosa und Gedichte geschrieben, enthält dieses Buch eine Vielzahl von geometrischen und Sternzeichen auf der Karte. Einfache Holzschnur.
25 Medizin Arzt 30.8 0.5 2.5 10 In Prosa und Gedichte geschrieben, enthält dieses Buch eine Vielzahl von geometrischen Gemälden und Naaket-Kreisen auf der Skizze. Einfache Holzschnur.
26 Samhaaram 47.2 6.9 19.5 1.252 503 Geschrieben in Singhalesisch. Das Holz ist aus Rot, Schwarz und Schwarz. VOC-Münze wird für organisatorische Zwecke verwendet.
27 Gehirnformel 47.8 6 7'2 190 Dieses Buch, geschrieben am Tag des Lehrers von 1770 Wesak Jahrhundert, besteht aus verschiedenen geometrischen Mustern und ornamentalen Mustern.
28 Täterbuch 37.1 5.1 6.3 555 64 Dieses in Singhalesisch geschriebene Buch ist unproblematisch. Medizin und Kulinarik beinhalten Fakten.
29 Das Buch des Dhamma 46.5 6 3.5 558 195 Es ist mit Brennholz. Keine Schnitzereien. Die Kulturpflanze bleibt verfärbt. Die Münze ist eine Münze des 1922 Cent.
30 Ophthalmologie-Krankheitsmedizinbuch 20 5 4 78 Es ist mit Brennholz. Informationen im Zusammenhang mit Allergien. Die Kulturpflanze bleibt verfärbt.
31 Gehirnformel 41 5.8 7.2 1.02 125 Ein Buch von Sobhitha Thera. Es ist mit Brennholz.
32 Schimmel 40.8 6 0.2 24 Keine leere Broschüre.
33 Das Spektrum der Materie mit einer Kruste jacal 65.2 6.3 3.7 43 Buddha Jahr 2472 oder Xanthus 1928, Ukkulennika Upasica und Wijayasekara Mudiyanselage Appuhami. Es hat eine Münze im 1929 Jahrhundert.
34 Die Brownies-Formel 41 5.8 7.2 75 Auf der 1990 BC, auf der 22 im November, wurde der dreizehnte Tag von Upasaka Raala vom Thamara-Haus geschrieben. Buwaneka wurde feierlich von Diyawalana bei 1821 an den Vihara übergeben.
35 Nahet-Buch 31 04 5.1 143 Das Kabel ist nicht mehr bootfähig. Es enthält Informationen aus dem Nachat. Erhöhte Zyklen und andere geometrische Designs.
36 Gehirnformel 39 5.5 1.3 43 Das Kabel ist nicht mehr bootfähig. Einige Gewinner haben sich verfärbt.
37 Medizinische und Senior-Therapie 31.5 6.6 2.2 65 Das Kabel ist nicht mehr bootfähig. Bücher sind nicht aktiv. Die Stichsägen haben unterschiedliche Formen und Modelle.
38 Sutras und der vierte Satz 33.8 5.3 5 407 55 Pali ist geschrieben. Holzstich Gravur. Bücher sind nicht aktiv.
39 Bhakha Dhamma und Jathaka sprechen 45.3 5.3 3.6 392 48 Geschrieben in Singhalesisch. Der Holzstoff ist mit Leerstellen versehen. Die Bücher sind aus robustem Elfenbein gefertigt.
40 Rede des Buddha und der Propheten 45.6 6.3 2.3 405 46 Geschrieben in Singhalesisch. Der Holzschliff ist schlicht graviert.
41 Die große Sedimentationsformel 49.5 5.9 6 126 Don Wijesinghe Appuhami ist in der Sprache 1881 Pali geschrieben. Zellstoff.
42 Kurtma Jathak 36.9 5.3 3 292 36 Geschrieben in Singhalesisch. Holzstich Gravur. Messingfunktion wird verwendet.
43 Milindapragnaha 65 6 10 1.953 232 Madanwala Ratanapala Thero schrieb. Ein Draht aus einem gemischten Metall. Es gibt schöne Skulpturen auf der Oberfläche. Messingwaren.
44 Medizin Arzt 30.8 5 2.5 10 Schriftlicher und poetischer Stil. Es gibt Informationen, die zu Nachaché gehören. Zellstoff. Das abgebildete Puzzle hat unterschiedliche Bilder.
45 Sutt Buch Cannibals Formel, Formel Cullavagga hattipadōpama exposition Formel, Formel cullahattipadōpama umfasst Brahmajala Formel solche Einfuhren. Im 1892.2.26 Asgiri Tempel, Madanwala, schrieb Bopitiye Sumangala Thera ein Buch. Es gibt geometrische Designs. Holzwürfel haben Dekorationsdesigns.
46 Jataka Buch 39 6 3 32 Holzschmuck Sonnenblume Dekoration. Am 1966.3.27-Tag wurden die Devotees dem Herrn geopfert. Die Kulturpflanze bleibt verfärbt.
47 Herzöge von Suttas 70.5 6 7 1.195 179 Pali ist geschrieben. Holzschmuck Sonnenblume Dekoration.
48 Rezeptbücher 30.5 4.5 9.3 662 74 Ein leichter Holzdraht.
49 Veda und Anoquet Buch 22.5 6.3 0.6 672 78 Ein leichter Holzdraht. Verschiedene Bilder im zweiten Ordner werden gezogen Die Partition ist ausgegraut
50 Rentenbuch 49.5 6.5 3 81 Das Kabel ist nicht mehr bootfähig. Es ist in Sinhala Bindi Alphabet geschrieben. Die Pflanze ist erschöpft und verfault.
51 Sutra Dhamma und Nakath Buch 47.5 6.5 4 132 Geschrieben in Pali und Singhalesisch. Das Kabel ist nicht mehr bootfähig. Die Pflanze hat sich verfärbt.
52 Jataka Buch 48.5 9.5 4 50 Es wird gesagt, dass es von M. Dharmaratne geschrieben wurde. Es ist in einem signierten singhalesischen Brief geschrieben. Holzwürfel haben Dekorationsdesigns.
53 Nahet-Buch 48 4.8 2 53 In poetischem Stil geschrieben. Das Kabel ist nicht mehr bootfähig. Die Pflanze hat sich verfärbt.
54 Die große Sedimentationsformel 50 6 5.8 Pali ist geschrieben. Messingkörper mit einem einfachen Holz.
55 Sedapyat-Formel 52 6.5 4 612 64 Pali ist geschrieben. Messingkörper mit einem einfachen Holz.
56 Jataka Buch 43.3 6 8 2.954 560 Pali ist geschrieben. Messingkörper mit einem einfachen Holz.

-

Dieser Artikel wurde zuerst auf www.archaeeology.lk/sinhala auf 2017.07.24 veröffentlicht.

-

Werbung

1 KOMMENTAR

HINTERLASSE EINE ANTWORT

Bitte geben Sie Ihren Kommentar!
Bitte geben Sie Ihren Namen hier

Diese Seite verwendet Akismet, um Spam zu reduzieren. Erfahren Sie, wie Ihre Kommentardaten verarbeitet werden.