Baragama Saddhananda Thero

قسم الآثار ، البوذية وجامعة بالي في سري لانكا ، هوماجاما.

مقدمة

ලෝකයේ සෙසු රටවල් සමග සසදන කල ශ‍්‍රි ලංකාව ප‍්‍රාග් ඓතිහාසික සාධක සහිත ඉතිහාසයක් මෙන්ම විශේෂ ලිඛිත ඉතිහාසයක් උරුම කොටගෙන ඇති රටකි. එහි දී ඓතිහාසික යුගය පෝෂණය කිරීම සඳහා සාහිත්‍ය මූලාශ‍්‍රය වලින් හා සෙල්ලිපි වලින් ලැබී ඇති පිටුබලය අතිමහත්ය. දිවයිනේ නන්දෙසින් සොයාගෙන ඇති මෙබඳු වූ දහස් ගණනක් වූ සෙල්ලිපි අතරින් ලංකාවේ පැරණි බැංකු ගැන කියැවෙන තෝනිගල සෙල්ලිපියට හිමිවන්නේ විශේෂ ස්ථානයකි.

වව්නියාවේ සිට හොරොව්පොතානට පිවිසෙන මාර්ගයේ 6 වැනි සැතපුම් කණුවට මදක් නුදුරින් උතුරු දිශාවට වන්නට උතුර – උතුරු මැද දෙ පලාත වෙන් කරන සීමාවෙහි තිලක්කුලම නම් පෙදෙසේ පිහිටි ගල් තලාවක් මත තෝනිගල සෙල්ලිපිය සටහන්ව ඇත. එසේම ‘නාගරගල’ යන නමින්ද මෙම ස්ථානය ගම් වැසියෝ හඳුන්වනු ලබති. සෙල්ලිපිය පිහිටි පර්වතය හාත්පස බෙහෙවින් විනාශයට පත්ව ඇති විවිධ ආරාමික වාස්තු විද්‍යාත්මක අවශේෂයන් බොහොමයක් දැක ගත හැකි ය. මෙම නටඹුන් වලට ආසන්නව ගල්තලාවේ වෙන් වෙන්ව සටහන් කල සෙල්ලිපි තුනක් දැකගත හැකි ය. මින් එකක් අපගේ මාතෘකාවට අදාල සෙල්ලිපිය වන අතර අනෙක එම සෙල්ලිපියේම තවත් පිටපතක කොටසකි. ඇතැම්විට ප‍්‍රථමයෙන් ලියන්නට පටන් ගන්නට ඇත්තේ දෙ වැනියට කී සෙල්ලිපිය විය හැකි ය. එය කෙටීමේ දී සිදු වූ කිසියම් දෝෂයක් නිසාවෙන් ලිපිය බාගෙට සටහන් කර නවතා දමා නව ලිපිය සම්පූර්ණ වශයෙන් සටහන් කළා වීමට පිළිවන. අනෙක් තුන්වැනි ලිපිය තෝනිගල ප‍්‍රධාන ලිපියට සියවස් කිහිපයකට පෙර ලියන ලද තනි අක්‍ෂර පෙලකින් යුතු ලිපියකි. මෙම ලිපිය මෙතෙක් පලකළ බවට සාධක නැත. සෙනරත් පරණවිතාන පවා දැක ඇත්තේ මුලින් සදහන් කළ ලිපි දෙක පමණි (Paranavitana 1933:197). නමුත් මෙහි දී අපගේ අවධානය යෙමුවන්නේ අක්‍ෂර පේළි 17කින් යුතු ප‍්‍රධාන ලිපිය පිළිබඳව ය. මෙහි මුල් අක්‍ෂර පේළි හතර අඩි 9ක් දිගින් ද පහේ සිට දහසය දක්වා ඇති පේළි අඩි 8ක් හා අවසාන පේළිය අඩි 2ක් දිගින් යුක්ත ය. අඩි 10ක පමණ ප‍්‍රදේශයේ පැතිරුණු ලිපියෙහි එක් අක්‍ෂරයක සාමාන්‍යය ප‍්‍රමාණය වන්නේ අඟල් 3ක් පමණ ය.

المقال كاملا في دراسة أجريت لأول مرة على Paranavithana (Paranavitana 1933: 172-188) هي. و1886 الأول هنري باركر والإبلاغ عن هذا، كما قال في الرسالة، ثم في مساعد مفوض 1892 الآثار في ṅī.em.es. varayālesa وقد يكرمسينغ هو نسخة من المقالة في النقوش سجل المحلية على قائمة 34، 35 السجلات، المندوبية على الرغم من أن تقارير وزارة الشامل لا يزال يتم تعيين العيون على بريد إلكتروني لهذه الرسالة، تم الإبلاغ عن أي إشراف الأثرية بيل أن نجاح لم يقرأ (Paranavitana 1933: 19-72).

نسخة من نظام التسمية Thinigala Games

محتوى

ل "kaḷahumanaka" إذا كان الله الرجل من قبل مركز التجارة "لتسهيل بادئة yahisa الرهبان الصخور vihāraye'hi الالتزام Ariyawansa في القداس والأسود والأخضر وغيرها دفن تم تجميعها من مصلحتها كما سانغا والرائدة الإنسانية. وبالإضافة إلى ذلك، يرد استخدام البلاد القديم النظم، والأنشطة الزراعية، وكذلك قياس الوقت الحقيقي من الدين والاقتصاد ونوعية المعلومات المصرفية.

رواق

  1. سيري Puyasiri Mahagedera هي أم لابن
  2. නක තිනවනක වසහි නකරහි උතරපසහි කළ හුමනක නියම තනහි සිය අ-
  3. هناك ستارة في العمود الفقري
  4. في يوم الحنين يا ابني وابني
  5. حوالي عشرة آلاف عشرة آلاف من أبناء العم الذين يتم احتضانهم معا
  6. Udi Duwa Bili Ten Shimeless Brushes (*) Medhahakada Ten A-
  7. استيقظ ،
  8. إنه عاشق الويسكي وهو امرأة سمراء
  9. مائة منزلين عشريين في الصف العشري
  10. متوسطة الحجم العينين (*) هذه مجرة
  11. التوازن بين الأصول والخصوم لم يتغير
  12. (باحتقار) والموت في الموت
  13. من أجل المجد والمجد
  14. මිලිය පදිය ඉව (*)මෙව (නක) වෙඪ වනක ගෙණ වනය ච(න)ය
  15. Anodoshi هي أخت الرهبان الاثني عشر
  16. (A) كم من الوقت يذهب القطار Mahabodhi (آخر)
  17. ව වහෙරක හි දිනි (*)

معنى

මංගලයක් වේවා. පෘතුවීශ්වර (පෙරසිටි) මහසෙන මහ රජුගේ පුත‍්‍ර වූ සිරි මේඝවණ්ණ අභය මහරජතුමා සේසත් එස වූ තුන්වන වර්ෂයේ දී නගරයෙ හි උතුරු දිශාවේ Kalahumanaka لم يقم مصرف سيلان بخفض أو تخفيض هدف ربحه Kaḍubalagama هو ابن وزير Sirimavo Bandaranaike الله أعطيت الصخرة yahisa لإجراء ساكاتا المهنية Ariyawansa بالنظر إلى الهيكل الجديد (عربات) واثنين من عشرة السدود والقنوات ستة undu عشرة سدود غرام. السدود العشرة في مصلحة مصلحة مها yaḷakannayē ومصلحة السدود mædakannayē ربع إلى ست سنوات ويتم إرفاق Udu Udu الفائدة تعلق على الأخضر في سدين pekaḍa معدل عشرة الفائدة لمدة pekaḍa سدين. التغيير إيداع أعلاه المالي الثروة دون تهم الأرز للحلوى للأكل اللبن الرائب غذاء، والعسل، والكعك والسمسم والزيت والملح، ويجب أيضا أن نولي الأصناف المحلية الطعام المطبوخ والأصفر لقاعة الطعام معبد . طالما أعطيت الهدف الحقيقي من هذه إلى المعبد من الصخور جديدة yahisa Bhikkhu سانغا سياسة Ariyawansa في اليوم الثاني عشر للحزب يأتي من السائل المنوي على vaskālayak Nikini في مصلحتها.

مراجعة

هذه الوثيقة ، والتي هي مساعدة كبيرة في دراسة المعلومات الاجتماعية التي وجدت في القرن الرابع الميلادي ، تكشف ما يلي.

  • المعلومات السياسية
  • المعلومات الاقتصادية
  • معلومات دينية
  • معلومات العضو

المعلومات السياسية

وقد ذُكِر هنا عن اثنين من قادة الدولة القادرين تم تسجيلهما في تاريخ سريلانكا في الدراسات السياسية. هم محاسن الملك العظيم و كيسيسيري ميغا යන පාලකයින්ය. පිය පුතු සබදතාවක් ඇති මෙම රජවරුන් දෙදෙනා පිළිබඳ ව සෙල්ලිපියේ සඳහන් කොට ඇත්තේ, Mahiyangana Maharaja ابن صامت යනුවෙනි.

بوذا محاسنة

මෙම සෙල්ලිපිය පිහිටවනු ලබන්නේ කිත්සිරිමේඝ රාජ්‍ය සමයේ වුව ද එම රජු ගේ පියා වූ මහසෙන් (ක‍්‍රි.ව. 274-301) රජු පිළිබඳ ව සඳහන් කරනු යේ කිත්සිරි මෙවන් රජුට ඇති රාජ්‍ය උරුමය පිළිබඳ ව දැක්වීමට මෙන්ම ජනතා ප‍්‍රසාදය ඇතිකර ගැනීමට විය යුතු ය. මහාවංශයට අනුව මහසෙන් රජු ගෝඨාභය (ක‍්‍රි.ව. 249-262) රජු ගේ පුත‍්‍රයෙකි. මහසෙන් රජතුමා මහා විහාරය සමග උරණව එම විහාරයට දැඩි හානි සිදුකළ බව මහාවංශයේ සදහන් ය (මහාවංශය: 37. 178). මෙම ලිපියේ ماهاسينا مهراجا أمام إشارة الإشارة ملكية يُفهم على أنه يعني أن المصطلح الرأسي أو السابق يعني معنى المصطلح (Amaradasa Thero، 1969: 140).

Sirimekavaṇa abamaharajaha

وفقا للمعلومات الواردة في النقش ، يكون الحاكم في الفترة التي تتعلق بها الرسالة كيسيسيري ميفان الملك. (301-328) وفقا لمهافامسا ، كانت سلالة ملكيه مخصصة أساسا لوالده. سانغاميتا زيان والمعبد الكبير ومخططات الاستشارية سونا زارة āyatanayanut تدمير يبدو أن والده أو الكوارث الملك محاسن للتخفيف من رجال الدين. وبالمثل ، ارتبط Sirimakwana مع Samurigaghta ، الإمبراطور الهندي العظيم. هذا هو حول ملك Samudragamuwa قالب الهابندكما في වංහුවේන් සුවේ විසින් ලියනලද Hiṁcōvan නැමති චීන ග‍්‍රන්ථයෙහි ද සදහන් වේ. සිරි මේඝවණ්ණ රජුගේ රජ්‍ය සමය ඉතා හොදින් සිහිපත් කරවන සිද්ධිය නම් පසු කාලීන සිංහල රජවරුන්ගේ ඉෂ්ඨ දේවතාවා බවට පැමිණි දන්ත ධාතුන්වහන්සේ මෙහි වැඩම කරවනු ලැබීම ය. මේ රජුගේ නව වැනි රාජ්‍ය වර්ෂයේ දී කාලිංග රජුගේ දූ කුමරිය බැමිණි වෙසින් දන්තධාතුව මෙහි වැඩම වූ බවත් එය එබඳු පූජනීය වස්තුවලට සුදුසු ගෞරවයෙන් යුක්තව පිළිගන්නා ලද බවත් සඳහන් වේ (ජයවර්ධන 1964:279).

الشفرة والطفل

يقال أن هذا عن رجل يدعى سيفا. في الواقع ، هذا هو مؤلف هذا النقش الله නැමැත්තා ය. ඔහු විසින් කරන ලද පරිත්‍යාග සම්බන්ද තොරතුරු මෙම ලිපියේ සඳහන් ය. ඉහත සදහනට අනුව පැහැදිලි ලෙස පෙනෙන්නේ සිවගේ පුත‍්‍රයා දේව වන බවයි. මෙම සිව නැමැත්තා අමාත්‍යය මණ්ඩලයට අයත් අයෙකු බව ‘අමෙති පහෙජ’ යන යෙදුමෙන් පැහැදි වේ. පරණවිතාන සඳහන් කරන පරිදි Paheja لم يتم استخدام الكلمة "السنسكريتية" و "بالي" في السنهالية (Paranavitana 1933: 182).

المعلومات الاقتصادية

මෙම ශිලාලේඛනයෙන් ක‍්‍රිස්තු වර්ෂ සිව්වන සියවස වනවිට ලංකාවේ ක‍්‍රීයාත්මක වෙමින් පැවැති ආර්ථීක කටයුතු පිළිබද තොරතුරු විශාල ප‍්‍රමාණයක් අනාවරණය කරගැනීමේ හැකියාව පවතී. තත්කාලීන සමාජයේ ප‍්‍රධාන ආර්ථික ක‍්‍රම දෙකක් ක‍්‍රීයාත්මකව තිබූ බව පෙනීය යි. එ් 1. කෘෂි ආර්ථිකය හා 2. වෙළද ආර්ථිකය වශෙයනි.

1. الاقتصاد الزراعي

بحلول القرن الرابع قبل الميلاد ، كان من الواضح أن هناك نظامًا غذائيًا زراعيًا متطوراً في سريلانكا وفقًا لعوامل كرونولوجية ورؤى ثاقبة. في هذه المقالة ، ومع ذلك ، لا يتم ذكر عدد كبير من المعلومات التكميلية في سجلات الصناعة الزراعية. تشير هذه الرسالة بوضوح إلى أن ثلاثة مواسم من منطقة راجاراتا كانت تزرع بشكل خاص في نظام للصناعات المائية. السيد بارانافيتانا Piṭadaḍahasa, Akalahasa و Madehasa යනුවෙන් සෙල්ලිපියේ සඳහන් වන්නේ මහ කන්නය, යලකන්නය හා මැද කන්නය පිළිබඳව යි. මේ අනුව වැව් ජලයෙන් වසරකට කුඹුරු අස්වැන්න තුන්වරක් ගත් බව පැහැදිළි වේ (Paranavitana 1933:185). මෙයින් පැහැදිළි වන්නේ මෙම සෙල්ලිපිය පිහිටුවන සමය වන විට උතුරු නැගෙනහිර පලාතේ සංවිධානාත්මක වැව් පද්ධතියක් මෙන් ම එ් වායෙන් ජලය බෙදා හරින වාරි පද්ධතියක් ද ක‍්‍රමානුකූලව ක‍්‍රියාත්මකව පැවති බවයි. විශේෂයෙන් ම මෙහි දී තම පියා වන මහසෙන් රජතුමාගේ වාරි තාක්‍ෂණික ක‍්‍රියාවළියේ සාර්ථකත්ත්වය සමග එහි ප‍්‍රතිඵල මෙම යුගයේ දී කෘෂි ආර්ථිකය මැනවින් පවත්වා ගැනීමට හේතුවන්නට ඇතිබව නිගමනය කළ හැකි ය. මහසෙන් රජු විසින් කළ වැව් හා ඇළ මාර්ග පිළිබද දීර්ඝ විස්තරයක් මහාවංශයේ සදහන් වේ (මහාවංශය 1967:36.47-50). පසු කාලීන ජන සමාජය තුළ මහසෙන් ‘මින්නේරි දෙවියන්’ වශයෙන් හැඳින්වීමට පුරුදුව ඇත්තේ ද සුභික්‍ෂය සඳහා කළ කාර්යයන් නිසා විය යුතු ය.

في sellipiye إضافة في الحليب والزيت، أو زيت بونا تشير واضح هو أن الفئران الماشية المجتمع المعاصر. كان من الممكن مساعدة الماشية بشكل كبير في هذه الأنشطة. اليوم، الماشية الريفية الجاموس كبير بدعم من الزراعة. بالإضافة إلى ذلك ، من الممكن أيضًا استخدام الحبوب لنقل الحبوب. محرك الأقراص من زراعة الأرز الطين مباشرة على الزراعة والبستنة الحرق في هذه المقالة كشفت معلومات هامة. لعناية المحصول الرئيسي المزروعة الآن في الأسود غرام، غرام والسمسم والحبوب الغابات المطيرة والحدائق في المجتمع المعاصر، التنبول والأصفر، وتأكد من أن مربع الهروب وزراعة المحاصيل.

මෙ අනුව ලිපියෙහි සදහන් කෘෂි ආර්ථිකය හා සම්බන්ද තොරතුරු වලට අනුව එකල ලක්දිව සිව්වන සියවසේ රජරට පසෙහි සාරවත් බව, වර්ෂාපතනය, ජල සම්පාදන ක‍්‍රම සහ පැරණි සිංහල ගොවීන්ගේ ක‍්‍රියා කෞශල්‍යය පිළිබඳ ව අභේද්‍ය වාර්තාවක් වශයෙන් ද ගිනිය හැකි ය.

اقتصاد الاقتصاد

في هذه المقالة ، ستجد مقدار المعلومات التي يمكن ربطها بالمعلومات الدورية الأخرى ، مثل حجم اقتصاد السوق. إنه هنا شروط العمل المعهد مهم جدا. Paranavithana يقول في لغة بالي استنتاج يتم تقسيم المصطلح "حقيقي" إلى sinhala ، بمعنى "معنى" ترجمة أن يتم تعريف مصطلح "الدول" باسم السنسكريتية. وعليه ، فإن الكلمة الصحيحة هي وقف إطلاق النار التجاري (Paranavitana 1933: 181). يبدو أن هذه النقابة التي تعترف بالبارانافيتاس تصرفت كأنها بنك حديث. اسم هذه المؤسسة التي يتم قراءتها على النقش Kaḷahumanaka නම් වේ. කළහුමනක යන්න ග‍්‍රාමනාමයක් සමග බැදුන එකක් හෝ “කාලසුමන” යන නාමය සමග බැදුන එකක් විය හැකි ය. අතීතයේ තිබූ මෙ බදු ආයතන කිහිපයක්ම පිළිබඳව පෙරුමියන්කුලම, ලබු ඇට බැදිගම, බඳගිරිය ආදී සෙල්ලිපි වලින් පැහැදිළි වේ. පෙරුමියන්කුලම ලිපියට අනුව “තිරගම”හා “අමර”යන බැංකු දෙකක් පිලිබඳ ව කරුනු කියැ වේ (අමරවංශ හිමි 1969:118). මීට අමතරව ලබු ඇට බැදිගම සෙල්ලිපියේ නගරයේ නැගෙනහිර දිසාවෙහි තිබූ “මහකබක” නම් වෙළඳ මධ්‍යස්ථානයක් හෙවත් බැංකුවක් ගැන කිය වේ. එම බැංකුවේ කහවනු සියයක් තැන්පත් කොට එහි පොළියෙන් අරියවංශ වෘත්තිය පැවැත්වීමට කටයුතු කළ බව සදහන් ය (විමලකිත්ති හිමි 1957;1961).

තෝනිගල සෙල්ලිපියට අනුව එහි සදහන් වන වෙළඳ සභාවේ නැතහොත් බැංකුවෙහි ප‍්‍රාග් ධනය ලෙස තැන්පත් කොට ඇත්තේ වී, උදු සහ මුං යන ධාන්‍ය වර්ගයන් ය. එහි දී වී අමුණු පනහක් ද උදු අමුණු හයක් ද මුං අමුණු දහයක් ද වශයෙනි. මෙම තැන්පතු ධාන්‍ය වලින් කැමති ප‍්‍රමාණයක් ඕනෑම අයෙකුට පරිහරණය සඳහා ලබා ගැනීමට හැකියාවක් තිබූ අතර ඔවුන් විසින් ආයතනයට සම්මත පොළිය ධන්‍ය වලින්ම ගෙවීමට නියමව තිබුණි. සෙල්ලිපියේ කියවෙන අන්දමට වී වලින් යල, මහ සහ මැද යන කන්න තුන සදහාම ස්ථීර තැන්පතුවෙන් ලැබෙන පොළිය අමුණු විසි පහක් බව العراف يشكو يبدو أنه تم ذكرها. وفقا لذلك ، فإن إجمالي متطلبات رأس المال لزراعة الأرز هو 25 ٪ الفائدة. معدل الفائدة السنوي على ودائع من المزارعين ، والزنجبيل وما إلى ذلك هو 50 ٪. هذا هو 25 / 1 من الحبوب المدفونة. وبالتالي ، هذا مثال على حقيقة أن المال لم يستخدم كوسيط التبادل في الأنشطة الاقتصادية الحالية. تم دفع أسعار الفائدة منذ أن تم دفع أسعار الفائدة.

ඊට අමතරව මෙම බැංකුවේ ගනු දෙනුවල දී ක‍්‍රියාත්මක වූ කිරුම්මිණුම් ක‍්‍රම කිහිපයක් ගැන ද තෝනිගල ලිපියෙහි කියැවේ. ඒවා හකඩ, අමණක, පෙකඩ ආදී වශයෙන් සඳහන්ය. මෙහි දී හකඩ යන්නෙන් දක්වන්නේ කරත්තය යි. කරත්තයක් යනු අමුණු විස්සක වී ප‍්‍රමාණය කි. නැතහොත් පෑලකින් 1/4 කි.

Pekaḍa 4 الكاحل 1
سحن
الكاحل 20 Hakaḍa 1 යි
منظمة القيادات العربية الشابة

وبالتالي من الواضح أن مقال ثيتيغالا حول أداء النظام المصرفي وعمليات وزنها في المجتمع المعاصر يشير إلى ذلك. وفقا للرسالة ، ينبغي تشغيل هذا البنك دون الإفلاس سلاح السلاح (تناقص أو نقصان) هي ميزة خاصة. وبناءً عليه ، يوضح الرسم التوضيحي Thionigala أن المجتمع مدرك لمعرفة وفهم البنوك المتعلقة بسوق التجارة بحلول القرن الرابع الميلادي.

معلومات دينية

තෝනිගල සෙල්ලිපිය තුළ ඇතුලත්ව ඇති කරුනු අතර තත්කාලීන සමාජයේ ආගමික විවරණයක් ඉදිරිපත් කිරීමක් ගැන ද කිය වේ. ලිිපියෙ හි අරමුණ වි ඇත්තේ ද අරියවංශ උත්සවය නොකඩවා දීර්ඝ කාලීනව පවත්වාගෙන යෑම සදහා කටයුතු සම්පාදනය කිරීමයි. එය بغض النظر عن الكتاب المقدس Mahabikar المصطلح. ليس من الواضح كيف حدث هذا المهرجان كمهرجان ديني كبير في هذه الحقبة. ولكن يجب أن يكون قد مثل في سجلات من القصص في أرشيف الأعمال في المجتمع القديم يمكن إثبات أن عطلة عالية. أنشأت حتى النقوش للمستقبل وأنه سيعقد في المستقبل لالبشعة مثل هذه الشؤون الدينية تحول إلى حقيقة أن الوقت فقط أن أقول إن هذا المعرض برز وضع المجتمع الديني وكذلك لدينا التفاني في الجودة. وعثر على نقش في nelumpokuṇin باتيكالوا (Paranavitana 2001: 150) تم العثور على مرض اللفحة في مقال نشر في صحيفة (Paranavitana 2001: 243) يقرأ عن العبيد ذهبت سجلات الطرح.

معلومات العضو

يحتوي تمثال Tholigala أيضًا على الكثير من المعلومات المتعلقة بالحياة الاجتماعية المعاصرة. على وجه الخصوص ، نقش Thonigala يحتوي على مجموعة واسعة من المواد الغذائية والمشروبات التي يستهلكها الرهبان البوذيين. الطعام في الأرز الرئيسي والأسود والحبوب الخضراء وفي شربوا واحد، والعسل، وزيت السمسم، والبصل، وأصناف المحافظات التنبول أية معلومات أخرى عن الطعام. وبناءً على ذلك ، تستهلك على نطاق واسع جميع مناطق السمن والعسل والحليب والحبوب ، وكذلك الأطعمة التي يتم إعدادها هناك. وبصرف النظر عن هذا ، تم استخدام النظام القمري في المجتمعات الحديثة لحساب الأشهر من متوسط ​​الفترة الزمنية ترتيب الكود الذري هو اثنا عشر المصطلح.

المجتمع المعاصر من الممكن أن نستنتج من خلال الرسالة أن وضعًا اجتماعيًا متقدمًا ، فضلاً عن حياة الناس ، قد تم إنشاؤه بناءً على الزراعة. وقد جادل بشكل غير مباشر أن الزراعة قد أقامت الموارد المادية للمجتمع العلماني في إطار اقتصاد السوق وأدخلت بعض التحسينات. يبدو أن تحسين الحياة الدنيا من خلال تعزيز المعيار الاقتصادي قد تحقق مع تقدم كبير وكذلك التقدم الروحي. إن الرعاية المقدمة لخطاب أرياناوا كافية لضمان أن جميع الطبقات الاجتماعية التي تمثل حاكم البلاد وعامة الناس تعمل في الأنشطة الدينية. وبناء على ذلك ، يبدو أن العادات والأعراف والممارسات المرتبطة بالحياة الاجتماعية المعاصرة هي من خلال النهضة الدينية.

الكتب المرجعية

  • Amarawansha ثيرو ، Kotmale (1969) ، النقوش اللزجة، صباحا. دي. Gunasena & Company، Colombo.
  • جايواردني ، واشنطن (1964) ، "ملوك لاحقا إلى الملك محاسنا" سيلان تاريخ سيلان، الدرجة الأولى ، النصف الثاني ، Nicholas Attygalle وغيرها ، مطبعة جامعة Vidyalankara.
  • Paranavitana، S. (1933)، Epigraphia Zeylanica، المجلد. iii Archaeologeal Survey of Ceylon، Oxford University، London.
  • Dhammananda Thero، Makuruppure (2004)، سلسلة السنهالية يونيكودمكتبة ساماياوارده ، كولومبو.
  • Mahavamsa (1912)، Batu Thula Theravada and Hikkaduwe Sumangala Thero، Department of National Museum، Colombo.
  • Mudiyanse، Nandasena (2000)، رمز النقش السنهاليعيون. Godage and Brothers، Colombo.
  • Wimalakthi، Meduyangoda (1954)، رمز التسجيلعيون. Godage and Brothers، Colombo.
,en
تم نشر هذه المقالة على موقع www.archaeeology.lk/sinhala على 2017 في سبتمبر 15.
,en
دليل الشركات والإعلانات

اترك رد

الرجاء إدخال تعليقك!
الرجاء إدخال اسمك هنا

يستخدم هذا الموقع Akismet لتقليل المحتوى غير المرغوب فيه. تعرف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.